Статистичне прогнозування розвитку соціальних медіа в Україні

Ключові слова: методи прогнозування, аналіз, соціальні медіа, метод Хольта, Facebook.

Анотація

Розглянуто основні етапи і найбільш поширені прості методи прогнозування, що ґрунтуються на ковзних середніх. На базі даних про користувачів Інтернету та чисельність користувачів Facebook в Україні проведено прогнозування приросту користувачів цієї соціальної мережі через 5 років. Для прогнозування застосовано програму R Studio, яка ґрунтується на мові програмування R і має в порівнянні з базовою мовою низку переваг і додаткових функцій. Наведено код для побудови графіків на цій мові програмування на вже налаштованому середовищі і з підключеними бібліотеками. Надано розгорнутий опис вхідних даних і отриманих результатів. Розглянуто проблеми, що виникають у процесі прогнозування, та їх вплив на кінцеві результати.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Holovach A. V., Zakhozhaj V. B. Holovach N. A. (2005). “Statystychne zabezpechennia upravlinnia ekonomikoiu: prykladna statystyka” [Statistical Support economic governance: applied statistics], Kyiv: Kyiv National Economic University [in Ukrainian].

Dvulit Z. P., Onyshchenko O. Yu. (2018). Prohnozuvannia tendentsii rozvytku sotsialnoho media marketynhu v Ukraini [Forecasting of development trends of social media marketing in Ukraine]. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy – Scientific Bulletin of UNFU, 28(4), 41–45 [in Ukrainian].

Yerina A. M., Yerin D. L. (2014), Statystychne modeliuvannia ta prohnozuvannia [Statistical modeling and forecasting]. Kyiv: Kyiv National Economic University, p. 348 [in Ukrainian].

Korepanov O. S., Lazebnyk Yu. O., Chala T. H. (2017), Analiz i prohnozuvannia tendentsii zrostannia chyselnosti naselennia krain i rehioniv svitu [Analysis and forecasting of tendencies towards increasing the population of countries and regions of the world]. Sotsialna ekonomika – Social Economics, 53(1), 19–24 [in Ukrainian].

Mantsurov I. H. (2006). Statystyka ekonomichnoho zrostannia ta konkurentospromozhnosti krainy [Statistics of the country’s economic growth and competitiveness]. Kyiv: Kyiv National Economic University, p. 392 [in Ukrainian].

Naselennia Ukrainy [Population of Ukraine]. Wikipedia. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/ wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 (accessed 22 Feb 2020) [inUkrainian].

Osaulenko O. G. (2008). Natsionalna statystychna systema: stratehichne planuvannia, metodolohiia ta orhanizatsiia [The national statistical system: strategic planning, methodology and organization]. Kyiv: “Information and analytical agency” [in Ukrainian].

Parfentseva N. O. (2007). Statystyka rynkiv [Statistics of markets]. Kyiv: “Information and analytical agency” [in Ukrainian].

Brown R. G. (1959). Statistical forecasting for inventory control, McGraw/Hill.

Gardner E. S., and McKenzie E. G. (1985). Forecasting trends in time series, Management Science, 31(10), 1237–1246.

Holt C. E. (1957), Forecasting seasonals and trends by exponentially weighted averages (O.N.R. Memorandum No. 52) Carnegie Institute of Technology, Pittsburgh USA. Retrieved from https://doi.org/10.1016/j.ijforecast.2003.09.015 (accessed 19 Feb 2020).

Internet growth statistics. Internet World Stats. Retrieved from https://www.internetworldstats.com/ (accessed 19.02.2020).

Social Media Stats Ukraine URL: https://gs.statcounter.com/social-media-stats/all/ukraine (accessed 20 Feb 2020).


Переглядів анотації: 21
Завантажень PDF: 9
Опубліковано
2020-05-01
Як цитувати
TUMANOV, O. (2020). Статистичне прогнозування розвитку соціальних медіа в Україні. Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту, (1-2), 30-39. https://doi.org/10.31767/nasoa.1-2.2020.03