Аспекти використання соціальних медіа в дослідженнях

Ключові слова: соціальні медіа, аналіз, дослідження, соціальні мережі, платформи соціальних медіа

Анотація

В статті досліджено програмно-методологічні та організаційні засади проведення досліджень з використанням даних від соціальних медіа. Проаналізовано визначення поняття “соціальні медіа”, класифікацію Інтернет-платформ, аспекти використання соціальних медіа в секторі державного управління, особливості соціальних медіа як дослідницького інструменту. Обговорено методологічні аспекти досліджень з використанням даних від соціальних медіа, включаючи життєвий цикл дослідження та етичні принципи його виконання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Armstrong M., Bachrach Y., Sharma V., Volkova S. (2015). Inferring Latent User Properties from Texts Published in Social Media. Proceedings of the Twenty-Ninth AAAI Conference on Artificial Intelligence. (pp. 4296–4297).
2. Barlett J., Evans H., Ginnis S. (2015)ю Social Ethics a guide to embedding ethics in social media research. Ipsos Mori. Retrieved from https://www.ipsosmori.com/ researchpublications/publications/ 1771/Ipsos-MORI-and-DemosCASMcall-for-better-ethical-standards-in-social-media-research.aspx (date of access: 9.12.2019).
3. Davenport T., Dyché J. (2013). Big Data in Big Companies. SAS Institute. Retrieved from http://www.sas.com/resources/asset/Big-Data-in-BigCompanies.pdf (date of access: 9.12.2019).
4. Facebook. Company Info. Retrieved from http://newsroom.fb.com/company-info/ (date of access: 9.12.2019).
5. Kaplan A., Haenlein M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of social media. Business Horizons, 53, 59–68.
6. New Social Media, New Social Scienсe… and New Ethical Issues! NSMNSS, 2016. Retrieved from http://nsmnss.blogspot.co.uk/2014/02/new-social-media-new-social-scienceand.html (date of access: 08.12.2019).
7. Oxford English Dictionary. Big Data. 2015. Retrieved from http://www.oed.com/view/Entry/18833#eid301162177 22 (date of access: 9.12.2019).
8. Tufecki Z. (2014). Big Questions for Social Media Big Data: Representativeness, Validity and Other Methodological Pitfalls. ICWSM ‘14: Proceedings of the 8th International AAAI Conference on Weblogs and Social Media. Retrieved from https://arxiv.org/ftp/arxiv/papers/1403/1403.7400.pdf
9. Twitter. Company. 2019. Retrieved from https://about.twitter.com/company (date of access: 9.12.2019).
10. What is Big Data? // SAS Institute. 2015. URL: http://www.sas.com/ en_us/insights/ big-data/what-is-big-data.html (date of access: 9.12.2019).

Переглядів анотації: 172
Завантажень PDF: 71
Опубліковано
2019-12-31
Як цитувати
TUMANOV, O. (2019). Аспекти використання соціальних медіа в дослідженнях. Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту, (4), 24-29. https://doi.org/10.31767/nasoa.4.2019.03