Екологічний маркетинг у системі формування соціальної відповідальності бізнесу

Ключові слова: соціальна відповідальність бізнесу, “зелена” економіка, екологічні технології, екологічний маркетинг, екологічні товари.

Анотація

У статті досліджується використання екологічного маркетингу в соціально відповідальній стратегії підприємств, працюють на українському ринку споживчих товарів. З’ясовано, що в Україні цей процес знаходиться на етапі зародження, що спричинено складними соціально-економічними та політичними умовами. Проведений аналіз маркетингової активності компаній з просування еко-інновацій показує, що ця сфера має всі шанси на подальший розвиток. Дослідження продемонструвало, що  екологічна свідомість населення зростає і окремі індивіди стають більш схильними до збереження як власного здоров’я, так і природного середовища, і саме ринок екологічних товарів може задовольнити ці запити і перетворюється в цілком конкурентоспроможну і привабливу нішу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Rio + 20: na tli zaklykiv do rishuchykh dii v interesakh staloho rozvytku vidkryvsia istorychnyi forum OON [Rio + 20: Against the backdrop of calls for decisive action in the interest of sustainable development, the UN Historical Forum (2019)]. Retrieved from http://www.un.org.ua/ua/informatsiinyi-tsentr/news/2976-2012-06-21-10-09-33-rio-20-na-tli-zaklikiv-do-rish [in Ukrainian].
2. Eko-markuvannia ta tsili hlobalnoho staloho rozvytku [Eco-labeling and Global Sustainable Development Goals]. Ministry of Energy and Environmental Protection of Ukraine, 2018. Retrieved from https://menr.gov.ua/news/32686.html [in Ukrainian].
3. Andrusevich А., Andrusevich Т., Kozak Z., Khomyak O. (2014). Do zelenoho zrostannia: monitorynh prohresu v Ukraini [Towards green growth: monitoring progress in Ukraine]. Lviv [in Ukrainian].
4. Berzin S. (2015). Eko + Eksport, abo v nohu z svitovymy tendentsiiamy [Eco + Export, or keeping up with global trends]. Dilovyi visnyk – Business Bulletin, 4, 26–28 [in Ukrainian].
5. Zinovchuk N., Rashchenko A. (2015). Ekolohichnyi marketynh [Environmental marketing]. Zhytomyr: Zhymomyr Ivan Franko State University [in Ukrainian].
6. Orhanizatsiia Obiednanykh Natsii v Ukraini: tsili staloho rozvytku [United Nations Ukraine: Sustainable Development Goals]. Retrieved from http://www.un.org.ua/en/tsili-rozvytku-tysiacholittia[in Ukrainian].
7. Zvonar V. (2018). Sotsialna vidpovidalnist yak sotsialno-ekonomichne yavyshche: teoriia ta ukrainski realii [Social responsibility as a socioeconomic phenomenon: theory and Ukrainian realities]. Kyiv: Ptukha Institute of Demography and Social Research, NAS of Ukraine [in Ukrainian].
8. TOP-100 naibilshykh zabrudniuiuchykh pidpryiemstv [TOP-100 Largest Pollutant Enterprises]. Ministry of Energy and Environmental Protection of Ukraine, 2019. Retrieved from https://menr.gov.ua/news/34251.html [in Ukrainian].
9. Latysheva O. (2018). Ekolohichni investytsii: suchasnyi stan ta perspektyvy yikh vprovadzhennia v Ukraini dlia zabezpechennia staloho rozvytku derzhavy [Environmental investments: current state and prospects of their implementation in Ukraine for ensuring sustainable development of the state]. Ekonomichnyi visnyk Donbasu – Economic bulletin of Donbas, 1, 59–65 [in Ukrainian].
10. IV Vseukrayinskyi ECOFORUM – 2019 ekolohiv pidpryyemstv “ECOBUSINESS v Ukrayini – 2019” [The fourth All-Ukrainian ECOFORUM – 2019 “Ecologists of ECOBUSINESS in Ukraine – 2019”] ECOBUSINESS. Ekolohiya pidpryyemstva – ECOBUSINESS. The ecology of an enterprise. Retrieved from http://ecolog-ua.com/events/iv-vseukrayinskyy-ecoforum-2019-ekologiv-pidpryyemstv-ecobusiness-v-ukrayini-2019 [in Ukrainian].
11. EKO-MARAFON: Green Business Ukraine [EKO-MARATHON: Green Business Ukraine]. The Council of Entrepreneurs at the Cabinet of Ministers of Ukraine, 2019. Retrieved from http://www.sula.com.ua/ [in Ukrainian].

Переглядів анотації: 27
Завантажень PDF: 16
Опубліковано
2020-02-20
Як цитувати
PLAKHOTNIKOVA, L., & BULAKHТ. (2020). Екологічний маркетинг у системі формування соціальної відповідальності бізнесу. Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту, (4), 101-108. https://doi.org/10.31767/nasoa.4.2019.10