Економічна природа організаційно-економічного механізму соціальної відповідальності бізнесу

Ключові слова: соціальна відповідальність, організаційно-економічний механізм соціальної відповідальності бізнесу, державне регулювання соціальної відповідальності бізнесу, спільне регулювання соціальної відповідальності бізнесу, саморегулювання соціальної відповідальності бізнесу.

Анотація

Поглиблено теоретичні засади формування економічної природи організаційно-економічного механізму соціальної відповідальності бізнесу. Доведено, що економічну основу механізму регулювання соціальної відповідальності бізнесу складають державне регулювання, спільне регулювання та саморегулювання соціальної відповідальності бізнесу. Запропоновано авторське визначення організаційно-економічного механізму соціальної відповідальності бізнесу як системи організаційних та економічних заходів впливу, які спрямовані на організацію взаємодії суб’єктів бізнесу та держави для розвитку соціальної відповідальності та здійснюються на основі регуляторних актів держави та з ініціативи бізнесових структур з метою досягнення сталого розвитку через формування партнерських відносин держави, бізнесу, суспільства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Novikova O. F., Deich M. Ye., Pankova O. V. et al. (2013). Diahnostyka stanu ta perspektyv rozvytku sotsialnoi vidpovidalnosti v Ukraini (ekspertni otsinky) [Diagnostics of the state and prospects of the social responsibility in Ukraine (expert assessment)]. Donetsk [in Ukrainian].

Plahotnyiy A. F. (1981). Problema sotsialnoy otvetstvennosti [The problems of social responsibility]. Kharkov: Vyshcha shkola [in Russian].

Seliverstova L. S., Losovska N. V. (2019). Pidkhody do formuvannia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu upravlinnia sotsialnoiu vidpovidalnistiu biznesu [Approaches to the formation of organizational and economic mechanism for managing business social responsibility]. Ekonomika ta derzhava – Economics and the State, 7, 13–16 [in Ukrainian].

Bondaruk T. H., Bondaruk I. S. (2019). Derzhavne rehuliuvannia rozvytku maloho biznesu i yoho sotsialnoi vidpovidalnosti [Regulation of small business development and its social responsibility]. Naukovyi visnyk Natsionalnoi akademii statystyky, obliku ta audytu – Scientific bulletin of the National Academy of Statistics, Accounting and Audit, 3, 111–119. Doi:10.31767/nasoa.3.2019.10.

Friedman M. The Social Responsibility of Business is to Increase its Profits. The New York Times Magazine, 1970, September 13, pp. 32–33, 122–126.

Howitt R. (2003). The EU Parliament’s view on the future of social responsibility. SEAL, winter, pp. 42–43.

Zahorodnii A. H., Vozniuk H. L. (2007). Finansovo-ekonomichnyi slovnyk [Financial and economic glossary]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

Kutsenko A. V. (2008). Orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm upravlinnia efektyvnistiu diialnosti pidpryiemstv spozhyvchoi kooperatsii Ukrainy [Business performance management in the consumer cooperation in Ukraine: the organizational and economic mechanism]. Poltava: RVV PUSKU [in Ukrainian].

Moskalenko V. P., Shipunova O. V. (2003). Finansovo-ekonomicheskiy mehanizm promyishlennogo predpriyatiya [The financial and economic mechanism of industrial enterprise]. V. P. Moskalenko (ed.). Sumy: Dovkillya [in Russian].

Lysenko Yu. Yehorov P. (1997). Orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm upravlinnia pidpryiemstvom [The organizational and economic mechanism for business management]. Ekonomika Ukrainy – Economy of Ukraine, 1, 86–97 [in Ukrainian].

Korotkov E. М. (1998). Kontseptsiya menedzhmenta [The concept of management]. Мoscow: DsКА [in Russian].

Akhnovskaya I. O., Lepikhova O. Yu. (2016). Mekhanizm vprovadzhennia korporatyvnoi sotsialnoi vidpovidalnosti na pidpryiemstvakh Ukrainy [The mechanism for introducing corporate social responsibility in Ukrainian enterperises]. Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia – Economics and organization of management, 1(21), 36–44 [in Ukrainian].

Kovalenko Ye. V. (2017). Formuvannia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu upravlinnia korporatyvnoiu sotsialnoiu vidpovidalnistiu [Forming the organizational and economic mechanism for management of corporate social responsibility]. Ekonomika i finansy – Economics and finance, 2, 47–57.

Belyaeva I. Yu., Puhova M. M. (2017). Integratsiya korporativnoy sotsialnoy otvetstvennosti v sistemu korporativnogo upravleniya Rossii [Integration of corporate social responsibility to the system of corporate governance in Russia]. Ekonomicheskie sistemy – Economic systems, vol. 10, issue 2(37), 20–23 [in Russian].


Переглядів анотації: 85
Завантажень PDF: 35
Опубліковано
2020-03-01
Як цитувати
BONDARUKТ., & BONDARUKІ. (2020). Економічна природа організаційно-економічного механізму соціальної відповідальності бізнесу. Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту, (1-2), 58-65. https://doi.org/10.31767/nasoa.1-2.2020.06