Тенденції розвитку цифрового маркетингу

Ключові слова: цифровий маркетинг, користувачі Інтернету, Інтернет-активність, індикатори, споживачі.

Анотація

Тенденції розвитку цифрового маркетингу досліджено через призму індикаторів користування Інтернетом у США і Україні. Їх аналіз свідчить про зростання Інтернет-активності населення в обох країнах. З погляду на це можна прогнозувати, що можливості Інтернету дедалі більше використовуватимуться для розвитку як малого бізнесу так і споживача-підприємця, в тому числі в цифровому маркетингу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Wertime K., Fenwick I. (2010). Tsifrovoy marketing. Kak uvelichit prodazhi s pomoschyu sotsialnyih setey, blogov, viki-resursov, mobilnyih telefonov i drugih sovremennyih tehnologiy [Digital marketing. How to increase sales through social networks, blogs, wikis, resources, mobile phones and other modern technologies]. Moscow: Alpina Publisher [in Russian].
2. Hrytsenko S. I. (2016). Tsyfrovyi marketynh – nova paradyhma rozvytku osvitnikh klasteriv v umovakh hlobalizatsii [Digital marketing: a new paradigm in the development of education clusters in the condition of globalization]. Visnyk ekonomichnoi nauky Ukrainy – Bulletin of Economic Science of Ukraine, 1(30), 29–31 [in Ukrainian].
3. Internet Asotsiatsiia Ukrainy [Internet Association of Ukraine]. Retrieved from https://inau.ua/sites/default/files/file/1910/dani_ustanovchyh_doslidzhen_iii_kvartal_2019_roku.pdf.
4. Marchuk O. O. (2018). Tsyfrovyi marketynh yak innovatsiinyi instrument upravlinnia [Digital marketing: an innovative tool for management]. Ekonomika i suspilstvo – Economics and society, 17, 296–299 [in Ukrainian].
5. Oklander M. A., Romanenko O. O. (2015). Spetsyfichni vidminnosti tsyfrovoho marketynhu vid Internet-marketynhu [Specific distinctions of digital marketing from Internet marketing]. Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy “Kyivskyi politekhnichnyi instytut” – Economic bulletin of National Technical University of Ukraine “Kyiv Politechnic Institute”, 12, 362–371 [in Ukrainian].
6. Ruban V. V. (2017). Tsyfrovyi marketynh: rol ta osoblyvosti vykorystannia [Digital marketing: the role of specifics of use]. Ekonomichnyi visnyk Zaporizkoi derzhavnoi inzhenernoi akademii – Economic bulletin of Zaporizhzhia State Engineering Academy, 2-2(08), 20–25 [in Ukrainian].
7. Iatsiuk D. V. (2015). Tsyfrovyi marketynh: maibutnie marketynhovykh komunikatsii v brendynhu [Digital marketing: the future of marketing communications in branding]. Investytsii: praktyka ta dosvid – Investment: practice and experience, 7. Retrieved from http://www.investplan.com.ua/pdf/7_2015/16.pdf [in Ukrainian].
8. Andrew J. Rohm, Matthew Stefl, Julian Saint Clair. Time for a Marketing Curriculum Overhaul: Developing a Digital-First Approach. September 2018. Retrieved from https://doi.org/10.1177/0273475318798086.
9. Mrs. Reshma Desai, Mr. Arvind Chauhan, Mr. Darshan Kudtarkar (2019). Digital Marketing – New Age Consumer Behavior (Mumbai Region). International Journal of Research and Analytical Reviews, vol. 6, issue 1, 38–43.
10. Pew Research Center. Retrieved from https://www.pewresearch.org/methods/u-s-survey-research/.

Переглядів анотації: 276
Завантажень PDF: 177
Опубліковано
2019-12-31
Як цитувати
KALINA, I. (2019). Тенденції розвитку цифрового маркетингу. Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту, (4), 92-100. https://doi.org/10.31767/nasoa.4.2019.09