Використання можливостей Інтернету для соціальних статистичних досліджень

Ключові слова: методологія, соціальні дослідження, Інтернет, соціальні мережі, комунікації.

Анотація

В статті розглянуто особливості, проблеми і перспективи проведення соціальних статистичних досліджень з розвитком Інтернету і соціальних мереж. У найбільш розвинених країнах чисельність користувачів Інтернет майже дорівнює загальній чисельності населення, що створює безліч нових можливостей для статистичних соціальних досліджень. На відміну від традиційних методів досліджень, соціальні мережі містять величезні масиви даних про користувачів та їхню діяльність. Цю інформацію можна представити в цифровій формі, що уможливлює її подальше оброблення і проведення на її основі різних видів аналізу. При цьому головним завданням залишається розроблення методології, спеціально призначеної для соціальних досліджень в Інтернеті.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Zbrytska T., Tabanova A. (2018). Aktualnist vykorystannia instrumentiv sotsialnykh merezh v osvitnomu protsesi [The importance of using social network tools in the education process]. Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen – Socio-Economic Research Bulletin, 3(67), 117‒130 [in Ukrainian].
2. Zmysna R., Fedushko S. (2916). Sotsialni merezhi yak forma suchasnoi komunikatsii: pliusy i minusy [Social networks as a form for the modern communications: pro and contra]. Aktualni problemy humanitarnykh ta pryrodnychykh nauk – Vital problems of humanities and natural sciences. (pp. 149-151). Kyiv [in Ukrainian].
3. Dolzhenkova K. (2017). Stratehii ta instrumenty dosiahnennia populiarnosti ZMI v sotsialnykh merezhakh [Strategies and tools for studying the popularity of mass media in social networks]. Zhurnalistyka: teoriia, istoriia – Journalism: theory, history, 7, 28–37 [in Ukrainian].
4. Cattelan M., Firth D., Varin C. (2016). Statistical modeling of citation exchange between statistics journals. Journal of the Royal Statistical Society: Series A, 179(1), 1–63.
5. Durante D., Dunson B. (2016). Locally adaptive dynamic networks. Annals of Applied Statistics, 10(4), 2203–2232.
6. Glucksman M. (2017). The Rise of Social Media Influencer Marketing on Lifestyle Branding: A Case Study of Lucie Fink. Elon Journal of Undergraduate Research in Communications, 8(2), 77–87.
7. Google Analytics. Retrieved from https://analytics.google.com/analytics/web/ provision/#/provision (date of access: 28.12.2019).
8. ITU: Committed to connecting the world. Retrieved from https://www.itu.int/en/ITU-D/Statistics/Pages/default.aspx (date of access: 28.12.2019).
9. O’Malley A., Onnela J. (2014). Topics in social network analysis and network science. ArXiv e-prints, 1–12.
10. Merchant G. (2012). Unravelling the social network: theory and research. Learning, Media and Technology, vol. 37, no. 1, 4–19.
11. Psychology of social networks. Retrieved from https:// www.seonews.ru/analytics/ psikhologiya-sotsialnykh-setey/ (date of access: 30.12.2019).
12. Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy [The official website of the State Statistics Service of Ukraine]. Retrieved from http://ukrstat.gov.ua (date of access: 02.01.2020) [in Ukrainian].

Переглядів анотації: 163
Завантажень PDF: 53
Опубліковано
2019-12-31
Як цитувати
HOLUBOVA, H. (2019). Використання можливостей Інтернету для соціальних статистичних досліджень. Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту, (4), 7-13. https://doi.org/10.31767/nasoa.4.2019.01