Статистичний аналіз впливу факторів мікро- та макросередовища на продажі продукції дитячого харчування

  • K. R. Prykhodko Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • A.-N. Ya. Fataliieva Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: продажі, ринок, продукція дитячого харчування, ціна, обсяг, фактори мікро- та макросередовища, регресійна модель, часові ряди

Анотація

Обґрунтовано методичні підходи до аналізу продажу продукції дитячого харчування. Визначено, що важливе місце в аналізі динаміки товарообігу займають індексний метод та побудова динамічних рядів. На основі якісного аналізу обрано коло факторів, які теоретично впливають на обсяг продажів замінників грудного молока. На етапі кількісного аналізу враховано особливості використання методів кореляційно-регресійного аналізу на часових рядах, а саме перевірку факторів на наявність мультиколінеарності, аналітичне вирівнювання часових рядів, відбір істотних факторів та побудову статистично значущої моделі. В результаті проведеного аналізу продажів визначено основні фактори, що впливають на рівень продажів на ринку продуктів дитячого харчування.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1. Beliavskyi Y. K., Danchenok L. A., Korotkov A. V. (2006). Statistika rynka tovarov i usluh [Statistics of the commodity andservice market]. Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics [in Russian].

2. Dolzhanskyi I. Z., Voronina H. O. (2010). Analiz rynku dytiachoho kharchuvannia v Ukraini [Analysis of the infant formula market in Ukraine]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and management of innovation, 1, 82–89 [in Ukrainian].

3. Ierina A. M., Yerin D. L. (2014). Statystychne modeliuvannia ta prohnozuvannia [Statistical modeling and forecasting]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].

4. Ierina A. M., Palian Z. O. (2010). Statystyka [Statistics]. K: KNEU [in Ukrainian].

5. Kovtun O. I. (2009). Stratehiia pidpryiemstva [Business strategy]. Lviv: “Novyi
Svit –2000” [in Ukrainian].

6. Motoryn R. M., Chekotovskyi E. V. (2013). Statystyka dlia ekonomistiv [Statistics for economists]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

7. Statystychna informatsiia [Statistical information]. State Statistics Service of Ukraine. Official web-site. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua/ [in Ukrainian].

8. Cherniak O. I., Stavytskyi A. V. (2000). Dynamichna ekonometryka [The dynamic econometrics]. Kyiv: KVITs [in Ukrainian].

9. AC Nielsen database [Electronic resource]. Retrieved from http://www.nielsen.com/ua

Переглядів анотації: 144
Завантажень PDF: 133
Опубліковано
2018-03-20
Як цитувати
Prykhodko, K. R., & Fataliieva, A.-N. Y. (2018). Статистичний аналіз впливу факторів мікро- та макросередовища на продажі продукції дитячого харчування. Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту, (1-2), 28-36. https://doi.org/10.31767/nasoa.1-2.2018.03